In trecut, timp de 7 ani, am realizat o revista de home-deco si am vorbit in emisiunea “Caminul de 5 stele” despre importanta designului si a alegerilor noastre, in ceea ce privește spatiul de locuit.

Pe masura ce avansam in experientele editoriale, ma indragosteam si mai mult de acest domeniu, intrucat este specific feminin sa ai pasiuni legate de casa, gradina, decor, atmosfera, emotii de interior. Mai mult, avand in vedere ca ideea de “camin” reprezinta, de fapt, personalizarea locuintei fiecaruia in functie de preferinte, buget, educatie, am identificat nevoia de informatie, de inspiratie in amenajarea casei. Este adevarat, poti veni cu idei proprii, in functie de necesitatile varstei si etapei financiare din viata ta, dar pentru a obtine decorul ideal, trebuie sa stii din ce ai de ales!

Marea mea sansa pe parcursul acestor ani a fost sa intalnesc arhitecti, proiectanti, urbanisti, designeri de top, personalitati ce pareau înconjurate de o aură de neatins, de lux şi exclusivitate. De la ei am invatat si am putut “traduce” publicului rolul unui specialist in domeniu, al unui designer de produs care aduce ideea la material, funcţie, formă, rezolvare, si nu in ultimul rand, emotie.

Fiecare incapere din spatiul de locuit, prin stilul de amenajare folosit, reprezinta un raspuns pentru nevoia noastra de confort. Putem defini baia, de exemplu, ca un spatiu destinat unor ritualuri legate de purificare, restart, relax. Impactul obiectelor din aceasta incapere este subtil, insa el există. Materialul, forma, functionalitatea produselor au un rol major in declansarea emotiilor noastre.

In acest articol intentionez sa pun BOLD pe colectia Keramag Citterio, gama de sanitare ce poarta semnatura Antonio Citterio

 un faimos designer de interior ce a colaborat cu mari branduri ce comercializeaza produse pentru baie. Nascut la Meda, în 1950, a studiat arhitectura la Milan Polytehnic, iar din 1972 si-a deschis propriul studio de arhitectura si design interior. A dezvoltat proiecte pentru complexe rezidentiale, hoteluri, centre de afaceri, restructurari de cladiri publice, showroomuri, dar si nenumarate proiecte de design industrial si de imagine de corporatie. In 2004 a terminat hotelul Bvlgari din Milano, primul din lantul hotelier de lux cu acelasi nume, în 2005 a restructurat Town Hall of Clusone, în 2006, al doilea hotel Bvlgari în Bali. In 2007 a castigat „Premiul international pentru arhitectura” cu renovarea Ferrante Aporti in Milano.

Revenind in baia noastra cea de toate zilele, el a ritualizat banalele gesturi, precum spalatul mainilor, oferind o noua perspectiva, de ceremonie, de celebrare, prin frumusetea si functionalitatea obiectelor sanitare Keramag Citterio.

Asadar, la colectia disponibila acum si in Romania, materialele inovative din  gama Keramag Citterio sunt de o calitate deosebita, iar designul le confera o eleganta atemporala. Gama include lavoare simetrice si asimetrice, cu capac ceramic automat pentru ventil, vase WC și bideu suspendate sau pe pardoseală, capace de toaleta cu inchidere lenta.

În plus, gama beneficiaza de tehnologiile Rimfree:  (vase fara rama de spalare astfel incât murdaria nu are unde sa se acumuleze), Keratect (glazura speciala a ceramicii care se cuata foarte usor) și sisteme de prindere care nu sunt vizibile, pentru o eleganta desavarsita.

Cu astfel de dotari, nu este de mirare ca brand-ul Keramag, parte a Grupului Geberit, se remarca prin sloganul “Oferim valori durabile”!

Pentru informarea voastra, Keramag include în portofoliul său și alte colecții precum Xeno2, Icon, My Day (gasiti pe net imagini reprezentative introducand numele colectiilor), si le puteti achizitiona din showroom-urile Romstal, Ambient, Laguna si Mishu. 

1,224 total views, 0 views today

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *